Surprise!

Har varit sjuk sen i fredags och har verkligen inte orkat blogga men tänkte bara berätta om något kul som jag fick i posten i fredags. Vi hade längsta skoldagen i fredags och vi hade ju kul som vanligt fast jag började känna mig förkyld mot slutet av dagen och ville helt ärligt bara hemma. Så jag gick hem i snön och bara kände hur kylan inte hjälpte med min förkylning. När jag kom hem så kollade jag om vi hade post som jag vanligtvis inte brukar göra men jag väntade på ett speciellt paket. Och den hade kommit! Inte bara det men det fanns ett fint mörkblått kuvert med mitt namn handskrivet på också. För att göra det ännu bättre så kom min ELLE i posten också i fredags. Jag kände mig inte lika nere då måste jag säga haha. Jag öppnade iallafall kuvertet och det var en inbjudan till Hunkydorys modevisning. Så himla glad jag blev! Jag hade ju fått en inbjudan till förra modevisningen fast då tänkte jag att det var för att jag praktiserade där i somras. Hade verkligen ingen aning att jag skulle få en den här dagen. Awesome! Det ska vara på en lite annorlunda ställe också så det är väldigt spännande. Åh vad jag längtar. Jag fick ju se hela kollektionen när jag var där och jobbade men det är bara så spännande och intressant att se vilka plagg stylisten kommer välja samt hur hon stylar dem. Allt kommer helt enkelt vara så himla coolt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0