Lördag

Idag vaknade jag ganska sent efter att ha varit uppe halva natten på skype. Jag gjorde mig i ordning och chillade lite, och sedan kom Moira hem till mig för en lite sen lunch. Vi gjorde Joe & the Juice style mackor som var väldigt goda och snackade lite gott och blandat. Sedan provade vi att göra sån där frukt i ugnen med smält vitchoklad (Gino), och toppade det med bananer och kokosflingor. Så gott! Vi hade det nice iallafall och efter ett tag började vi snacka om American Horror Story eftersom vi både verkligen ville se den. Så vi gjorde oss bekväma i min säng och kollade på första avsnittet. Den är så himla creepy, men ändå vill man bara kolla vidare. Dock är vi båda för mesiga för att titta på den när vi är ensamma så vi får helt enkelt göra varandra sällskap nästa gång. Jag hade ju först sett att den ens existerade på tumblr (ofcourse) och jag var ju självklart tvungen att kolla upp vad allt snack (eller rättare sagt vad alla bilder) handlade om. Så nu vet jag iallafall. Vi måste verkligen fortsätta att kolla någon gång snart.
 
På kvällen hade vi några gäster som kom och åt middag hos oss och det var jättetrevligt. Nu vet jag inte om jag ska hålla mitt löfte om att gå och lägga mig tidigt, eller vara uppe och klicka mig vilse på nätet. Jag är nog rädd för att det blir andra alternativet.
 
 
- Gino -
 
 
 
- Serien American Horror Story -
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0