Eftermiddag

Igår eftermiddag träffade jag Shenie som jag inte hade sett på ett tag nu. Det var jättekul att äntligen ses! Vi gick in till stan och stannade förbi Åhléns för att hon skulle sälja några grejer (hade ett lite annorlunda möte med en tjej där haha). Sen gick vi runt i lite affärer, kollade in reorna och pratade lite om allt och alla. Vi gick även och kollade in kameror. Jag blev lite besviken på min Nikon D7100 som jag är intresserad av (som jag hade spanat in på nätet då) eftersom den var lite större än vad jag hade tänkt mig plus att man inte kan veckla ut skärmen på baksidan som jag också tyckte hade varit en bra funktion. Så nu vet jag inte riktigt om jag är tillbaka till ruta ett igen eller inte. Men vi hade det iallafall trevligt även om tiden gick så snabbt. Jag var fortfarande jättetrött igår så jag drog hem på kvällen någon gång. Det ska bli jättekul när Shenie flyttar ännu närmre mig (om det nu ens är möjligt eftersom vi redan bor så nära haha). Vi började redan planera alla våra serietittande kvällar och så, så det ska bli kul! 
 
 
- Nikon D7100 -
 
Idag vaknade jag sent som vanligt, nyår fick verkligen mig att vända på dygnet lite grann. Jag har tränat, städat rummet, som jag inte hade gjort sedan förra året (kan man tänka sig) men det var skönt att få det gjort, och sedan bara chillat. Nu ska jag nog kolla på de sista avsnitten av Gossip Girl. Har bara ett par avsnitt kvar på säsong 6 så det är inte mycket kvar alls till slutet nu. Känns som ett kapitel av mitt liv är på väg att stängas. Nej, jag skojar bara. Jag är rätt så nöjd att jag har lyckats hålla mig från att få reda på vem som är gossip girl. Vet inte riktigt hur jag lyckades, men men. Nu ska jag kolla, ciao!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0