Dinner date

Kvällen tillbringade jag med Elsa på Vapiano. Vi hade ju redan för länge sedan planerat att äntligen prova Flippin' Burger eftersom det också ligger så himla nära mig nu. Men när vi kom dit så var det tydligen stängt igår och idag för att deras kött var slut. Har aldrig hört en sådan ursäkt men det finns väl alltid en första gång till allt. Så vi bestämde oss för att gå och äta pizza istället. Först skulle vi dra till Pizza Hut men sedan blev det Vapiano. Jag åt en jättegod pizza, och vi satt där och pratade och skrattade i flera timmar. När jag först kollade på klockan var hon liksom 17 och sedan helt plötsligt var klockan över 20. Vi var där ett bra tag kan man säga. Jag hade ju inte träffat henne sedan början på jullovet eftersom jag åkte bort först och sedan hade hon åkt bort. Så det var kul att äntligen ses!
 
 
- Pizza på Vapiano -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0