Skön helg, skön sommar

Har haft en jätteskön helg då jag har träffat kompisar, hunnit klart med saker som behövde göras, chillat hemma och varit ute på stan och njutit av vad jag tror har varit sommarens sista varma sol. Japp, jag är helt insatt på att hösten börjar imorgon. Det kommer iallafall bli kallare. Men man får tänka positivt.. Det finns massor med roliga saker som händer under hösten och vintern. Till exempel, min födelsedag näst nästa vecka!! Nu ska jag iallafall sova för jag börjar bli ganska trött. Ska också ta och blogga mer! Anledningen varför jag inte kunde blogga på hela veckan då modeveckan var, var för att vår internet bestämde sig för att inte funka hemma. Helt sjukt, men sånt händer. Nu ska det bli mer inlägg iallafall, jag lovar. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0