Sjuk

Igår kväll kom Ulrika hem till mig och vi åt middag och snackade och så. Sen kollade vi på Breakfast at Tiffany's för första gången. Den var jättebra! Hade en jättemysig kväll. 



Vi skulle gå och äta brunch tillsammans idag men när jag vaknade imorse mådde jag verkligen jättedåligt. Jag hade 38,4 graders feber. I fredags efter skolan kände jag mig förkyld men igår mådde jag bra. Så det hände ganska random måste jag säga. Jag har bara legat på soffan och sängen hela dagen. Har verkligen inte kunnat göra någonting alls för att jag har haft så ont typ överallt. Men jag har allvarligt inte haft feber på extremt länge.. Liksom minst på 2 år eller nåt. Jag minns inte ens när jag hade det sist. Så någon gång måste man väl ändå bli sjuk även om man inte vill det. Så typiskt att det också ska vara så tätt intill min födelsedag. Men jag är säker på att jag kommer må bättre tills på torsdag. Nu ska jag nog kolla lite på tv. Gillar verkligen inte att inte kunna göra nåt. Det är bara jobbigt, men sånt är livet. 
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0