Sängdag

Idag har jag spenderat nästan hela dagen i min mysiga säng. Jag var tvungen att ta två jättestora piller (och nej, jag kan inte exakt svälja dem) men efter flera olika strategier och försök så fick jag ner dem. Vet inte varför jag har ett sånt problem med att svälja dem men efter dessa 10 dagar måste jag hinna bli ett proffs på det. Jag hoppas att jag mår bättre imorgon. Eller rättare sagt, jag måste vila upp mig och må bättre tills imorn! Jag har ju långhelg också tills på onsdag så det är jätteskönt.. Även om jag kanske inte har varit i skolan så jättemycket den här veckan så ger det mig ändå en chans att må toppen bra till nästa vecka. På onsdag får vi ju äntligen våra datorer också, så det ska bli kul!! Men nu ska jag nog kolla på film eller hitta på något annat..
Puss <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0