Onsdag är den nya måndagen (för tillfället)

Idag gick jag till skolan även om jag inte kände mig på topp. Men valde ändå att gå eftersom jag har så många lektioner på onsdagar och inte ville ligga efter. Vi hade skolfoto idag och jag blev väl inte så jättenöjd kan man säga, men jag tror inte att det är många som någonsin blir det. Så det är väl bara att acceptera hur den blev. Jag gick hem efter skolfotot och var så extremt trött. Så jag satte på mig myskläderna när jag kom hem och kollade på New Girl. Pratade också nyss med min kompis på telefon om nollningen hon hade idag. Tycker att nollning är så dumt och syftet bakom den är ännu dummare. Men vill inte gå in på för många detaljer om det eftersom jag förstår att det är en stor grej för vissa som börjar på gymnasiet. Imorn ska vi på någon föreställning på Dramaten med klassen men har ingen aning vilken. Så kan berätta om det imorgon. Det är lite kul att göra något annorlunda i skolan när man fyller år. Men nu ska jag njuta av mina sista timmar som 15-åring, för imorn blir jag gammal ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0