Looking for Alaska

Idag har jag varit hemma från skolan eftersom jag fortfarande inte mår så bra. Men jag mår iallafall mycket bättre än igår. För några timmar sen började jag läsa en bok som heter Looking for Alaska som jag verkligen har velat läsa. Har redan hunnit läsa hälften av den och den är verkligen jättebra!! Har ni någonsin vart med om att en bok är så bra att man bara vill läsa vidare men samtidigt inte för att man inte vill att den ska ta slut? Så känner jag nu.. Nu ska jag läsa vidare iallafall. Kanske läser klart den idag, man vet aldrig. Den är uppdelad i två delar before och after, och snart ska jag börja på after delen, så det är spännande :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0