En vecka kvar!

 
Om en vecka fyller jag som sagt år. Idag satt jag hemma och åt middag, och då kommer pappa in med den en inslagen låda. Jag fick en tidig födelsedagspresent!! Jag har velat ha ett par "riktiga" hörlurar eftersom jag alltid har använt in-ears. De har alltid bara varit smidiga och lätta att ta med sig. Men helt ärligt kan vi ju alla hålla med om att on-ear lurar har mycket bättre musikkvalité. Flera av mina vänner har de urbanears och har klagat på att sladden går sönder vid mobilintaget. Men mina är den lite nyare varianten där sladden är mer plastig och jag tror på att den kommer hålla länge. Eller man får väl hoppas det. Jag körde på en liten edgy färg eftersom, ja, svart och vitt ser väl snyggt ut med allt, men den här färgen sticker ut och det känns ändå som att jag kommer kunna matcha den med mycket. Speciellt gråa och mörkblåa färger i höst. Jag blev iallafall jätteglad över att ha fått dem och det var verkligen en överraskning eftersom jag inte alls förväntade mig det. Jag har suttit och lyssnat på musik i minst två timmar nu. De är sjukt bra!! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0