16

Igår fyllde jag ju år och jag hade en jättekul dag! På morgonen fick jag frukost i sängen, blommor och massor med presenter. Jag satt i min mysiga säng i en timme och åt frukosten och öppnade paketen. Sen gick jag till skolan och sydde lite på min skjorta. Klockan tolv var hela klassen på Operan för att kolla på ballet föreställningen Julia & Romeo. Den var extremt bra! Den slutade vid halv tre och då gick jag och några kompisar till McDonald's. Jag åt pommes frites med en choklad sundae. Hade varit så sugen på det eftersom jag inte hade ätit det på typ år. Vi satt och pratade och åt och så. Det var jättekul! Sen började jag röra mig hemåt eftersom jag skulle äta med familjen på en jättegod italiensk restaurang som heter Trattorian. Men jag har ju som sagt varit sjuk typ hela veckan, som har varit lite jobbigt eftersom jag seriöst nästan aldrig är sjuk. Igår eftermiddag fick jag jätteont i örat också som ledde till att jag också fick huvudvärk. Så jag kände verkligen inte för att gå ut och äta. Istället bestämde jag att vi skulle beställa pizza och äta det hemma. Det var jättegott och mysigt. Så mycket bättre än att gå ut när man inte mår på topp. Sen ringde min morbror och kusin från Italien så jag pratade med dem på Skype i ett tag. Jag fick några sista födelsedagspresenter och en liten (EXTREMT GOD) chokladmousse bakelse. Det blev en lyckad dag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0