SÄSONG 5

I fredags (egentligen torsdags i USA) släpptes ju första avsnittet av Vampire Diaries säsong 5. Jag har knappt varit hemma på hela helgen så har inte haft någon tid alls att kolla på det. Men ikväll var det äntligen dags! Först kollade jag om sista avsnittet av säsong 4 bara för att komma in i det hela igen. Nu har jag precis kollat klart på första avsnittet också. Den var så himla bra! an vill bara se mer. Det är det som är det dåliga med att behöva kolla på en ny serie, att man måste vänta en hel vecka för att se nästa avsnitt. För jag började kolla på Vampire Diaries när alla säsonger redan hade kommit ut. Så då kunde jag ju kolla på fem avsnitt på en kväll för att man kommer ju in i det så mycket. Men nu är det väl bara att vänta... Det finns ju också en ny serie som heter The Originals som självklart då handlar om original vampyrerna i Vampie Diaries. Det släpptes också samma dag. Den har jag inte hunnit kolla på än så får ta och göra det imorgon, eller iallafall snart. Det verkar kul för man vill ju faktiskt veta mer om deras liv eftersom Vampire Diaries hålelr ju mest Elena och det gänget i fokus. Men det är jättekul att säsong 5 äntligen har släppts och jag tycker att ni som inte har kollat på Vampire Diaries borde verkligen börja göra det. För i början tyckte jag bara att det lät dumt och fånigt men sen efter de första avsnitten så kan man verkligen inte hålla sig från att titta vidare.
 
Imorgon har jag sovmorgon så det är skönt. Älskar verkligen att ha det på måndagar för då känns det som att man har en längre helg. Men för er som inte har det, godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0