MacBook Air

Woohoo. Vi fick äntligen våra datorer igår och de är awesome! Mycket bättre än våra gamla skoldatorer som knappt funkade. Fattar inte varför jag blev så överglad över att få den eftersom jag redan har en Mac dator hemma. Men hur kan man liksom inte bli glad! Vi kan dock inte ladda ner något på dem än eftersom vi inte har fått admin lösenordet, men den kommer väl snart. Så det är väl inget att riktigt klaga över. Måste bara säga att den är så liten och tunn och helt enkelt perfekt!! Nu måste jag hitta ett fint fodral till den. Har kollat på en massa svenskahemsidor men har inte hittat någon som jag vill ha där. Så jag tror jag ska beställa den online och det kommer ta ett tag innan jag får den då... Så jag får väl leva med mitt gamla 13" fodral i några veckor. Jag ville inte köpa någon innan vi fick datorerna eftersom jag inte riktigt litade på skolan, eller rättare sagt, trodde inte på att vi verkligen skulle få det som de hade sagt att vi skulle få. För de har ändrat vad de har sagt om modellen på datorn så många gånger. Men nu har vi ju ändå fått den! Det är verkligen bäst.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0