Kina

I lördags spenderade jag lite tid med pappa innan han åkte till kina. Vi gick ut runt elva och fixade lite grejer och sen skulle vi äta lunch någonstans. Vi blev sugna på asiatiskmat men tillslut, förstår jag verkligen inte varför, gick vi och åt på Vurma. Så efter en lång promenad kom vi fram till Vurma vid St. Eriksplan och det var helt proppfullt med folk. Men som vanligt har vi alltid tur med platser på vurma och fick det mysigagaste bordet på hela kaféet vid fönstret och alla kuddarna. Vi delade på en sallad, som jag alltid tar för den är bäst, och en jättegod smörgås. Vi satt där en stund och pratade och så. Det var väldigt mysigt eftersom vi inte alltid brukar gå ut och äta och prata tillsammans men när vi väl gör det är det kul. Så det får väl bli oftare. Sen gick vi tillbaka till hans jobb för att han skulle hämta sina väskor. Jag gick med honom till flygbussen och han åkte strax efter 15. Jag tycker att det är jättekul att han har fått chansen att åka dit!
 
 
 
 
I Kyckling, chevré, valnöt, äpple och honungs sallad - den bästa I
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0