Japan

Moa kom hem till mig igår och vi åt middag tillsammans och hade det mysigt. Vi kom på att det var sista gången som vi skulle ses innan hon åker till Tokyo nästa vecka. Det var helt galet för innan vi hade snackat med varandra i somras (för att vi hade varit bortresta) så hade min familj nästan bestämt att åka till Tokyo under höstlovet. Men sedan valde vi att inte åka. När jag pratade med Moa sen och hon berättade att hon skulle åka till dit på höstlovet och allt, så slutade det med att vi skulle ha åkt på exakt samma datum och kanske även skulle ha varit på samma flyg. Att tänka sig att det kunde bli så utan att vi ens hade snackat med varandra om det. Men nästa vecka åker hon i alla fall och hon ska äta mycket på Yoshinoya åt mig.
Hoppas att hon har det så jättekul!
 
 
Bild från National Geographic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0