Igår

Igår eftermiddag träffade jag Nathalie och vi gick runt på stan. Det blev mörkt väldigt snabbt men tyckte faktiskt att det var lite mysigt. Det kommer jag nog ångra att jag skrev när det fortfarande är lika mörkt om några månader men aja. Jag provade några svarta stövlar och hittade ett par som satt jättebra inne på Scorett. Men de var inte så jätte speciella så får fundera på om jag ska köpa dem eller inte. Sen gick vi in och satte oss på espresso house vid hötorget som jag aldrig hade varit på. Även om den är rätt så stor, som vid stureplan, så tycker jag ändå att den var mysig. Där satt vi i alla fall en stund och pratade och sen började jag röra mig hemåt. Förresten borde ni ha sett vilken kö det var utanför Buttericks! Det var liksom en "hollister style" kö... Den var extremt lång. Fast det påminner mig lite om mig sjävl förra året när jag skulle ut och leta efter något att ha på mig en dag innan halloween förra året. Det händer även oss bästa då kan man säga. Nej, jag skojar bara.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0