Från Italien

Nu är det ju höstlov och vi har några familjekompisar som hälsar på oss från Italien. De kom hit i fredags och åker hem imorgon. Så hela helgen har jag spenderat med dem. Vi har gått runt i princip hela Stockholm och jag måste säga att jag känner mig helt slut nu. Det är ju helt galet att jag känner mig tröttare nu än efter en lång skoldag men så är det i alla fall. Men nu är föräldrarna ute på stan och vi är hemma med barnen. De kollar på någon film på tv och två av dem har somnat så jag tänkte passa på att blogga lite och kanske kolla på Vampire Diaries. Efter att de har åkt imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men vi får väl se. Hoppas att alla har haft ett bra start på lovet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0