ELLE

Idag kom jag hem från skolan och gjorde något som jag inte brukar göra så ofta... Kollade i brevlådan. Jag längtade efter att mitt första nummer av Elle och Marie Claire skulle skickas hem. Jag fick ju det i födelsedagspresent och det stod faktiskt att Elle skulle komma på den 21a oktober. Vilken timing kan jag säga nu! Men jag kom i alla fall hem och hälsade mamma och vi pratade lite och så. Sen gick jag in till mitt rum för att byta om och poof så hittade jag mitt första Elle prenumerationsnummer på sängen. Jag blev så himla glad! Jag tycker att det är lite kul att Madeleine är på omslaget och att det finns ett långt reportage om henne. Jag började dock inte läsa så mycket av den idag eftersom jag hade lite saker som jag behövde göra.
Jag gillar att bara ligga i sängen en stund, helst på en helg (eller varför inte på höstlovet nästa vecka!!), och äta frukost i sängen eller dricka en god kopp söderte och bara läsa Elle eller Marie Claire eller någon annan modetidning. Det är nog en av de skönaste sakerna man kan göra när man bara vill slappna av i sitt egna lilla rum, i sin egna lilla värld. Men jag kommer nog inte kunna hålla mig från att läsa den så det kommer säkert sluta med att jag läser den imorgon då jag är ledig från skolan eftersom vi har utvecklingssamtal. Så skönt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0