Bio

Idag har jag varit på bio och vi såg The Butler med bland annat Oprah Winfrey och Forest Whitaker i huvudrollerna. Den var väldigt intressant och var faktiskt en jättebra film. Jag hade köpt lite naturgodis som jag njöt av under filmen. Naturgodis är så himla gott. Jag älskar alla som har med chokladdoppade nötter eller kokos att göra och också några som är med yoghurt. Filmen var iallafall en annan slags genre än vad jag brukar gilla men den var väldigt bra och inte alls tråkig. Jag hade inte hört så mycket om den även om den hade premiär i fredags men det var jätte många människor som skulle se den. Nu ska jag försöka kolla på andra avsnittet av Vampire Diaries som släpptes i fredags. Det ska bli kul!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0