17

Igår fyllde ju Nathalie år så jag fixade fattiga riddare till frukost när vi vaknade. De blev ganska goda och vi la på en skivad banan, maränger, och chokladsås. Isabel åkte hem efter frukosten för att hon hade träning och jag tänkte att jag också skulle dra hemåt eftersom Nathalie liksom fyllde år. Men hon hade inga planer för dagen så det slutade med att vi var med varandra nästan hela dagen. Efter frukost målade vi naglarna med ett nagellack som hon hade fått i födelsedagspresent. Det var verkligen jättefint. jag skulle nog säga att det var en blandning av lila, grått och lite blått. Sen åkte vi in till stan och gick runt i Gallerian lite. Sen gick vi in på Åhlens och provade en massa parfymer och kollade på smink. Min favorit parfym som jag själv har är Marc Jacobs Daisy. Den är så himla underbar! Annars älskar jag Coco Mademoiselle och Miss Dior. Men igår så provade jag också Juicy Couture och Burberry (vet inte vad den hette men det var den som hade tyg runt) som jag verkligen tyckte om, Burberry mer än JC då.
 
      
 
Coco Mademoiselle  I  Miss Dior  I  Juicy Couture  I  Burberry
 
Sen gick vi in till Marc Jacobs och kollade på väskor. Jag gillar de som är stelare med mer kvadratiska former mer än de mjuka. De är verkligen hur snygga som helst med alla gulddetaljerna. Sen blev vi lite hungriga så vi gick och åt på Friday's vid Stureplan. Hur gott som helst som vanligt! Tiden gick snabbt och snart var klockan nästan sex men vi svängde förbi Zara home och Urban Outfitters innan vi började röra oss hemåt. Jag kom hem och bytte om och sen åkte jag hem till min kompis. Hon hade bjudit mig och några andra på sushikväll så det var mysigt och kul. Kom hem lite innan tolv och gick och la mig direkt för jag var så himla trött. Sov seriöst nästan 12 timmar inatt. Det var dock riktigt skönt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0