Trött och rött

Idag är jag trött. Det är bara one of those days där man bara inte orkar göra något men ändå gör man det och då blir man bara ännu tröttare. Men nu har jag bestämt att dagen ska vara slut och jag ska krypa ner i min säng och läsa Elle och Marie Claire tills jag är för trött för att hålla ögonen öppna. Och sen kommer jag vakna upp imorgon och inte vara trött längre. Det låter som en bra plan tycker jag.
 
Idag så satt jag iallafall i vardagsrummet och kollade ut mot husen på andra sidan gatan. Då såg jag att de var helt röda och tänkte, oj jag har aldrig märkt att de är den färgen, för att jag var så trött. Men efter några sekunder så insåg jag att man kunde se solnedgången som speglade sig i fönstrena. Så jag sprang till mitt rum och kollade ut genom balkongdörren och voila så såg jag den här fantastiska himlen. Det var lite coolt.
 
 
Juste, och gissa vem som gick rakt förbi mig när jag var på väg till gymmet? Inte för att det är någon stor grej för att jag inte är något fan, men ändå. Loreen. Hon gick rakt förbi mig och in på Brunkebergs bageri. Man kan ju säga att det bageriet är väldigt nice. Men nu orkar jag inte med datorn och läxor och allt, så jag ska sätta på lite musik och läsa mina tidningar. Au revoir!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0