Torsdag

Idag har jag varit i skolan och efter idrotten så gick jag, Jossan och Nelly och fikade. Vi skulle ju ha gått och gymmat egentligen men "it was just one of those days".. Så det blev en god varm choklad med mina sötaste tjejor istället. Sen skulle Nelly på bio, sådär på en torsdagkväll så vi andra började röra oss hemåt. Jag fick ett samtal angående min praktik när jag kom hem men vill inte säga för mycket än eftersom allt inte är bestämt än. Så under de kommande dagarna blir det väl bara att kolla mejlen ofta och hålla tummarna. Men nu har jag nyss målat naglarna lite fint med ljus rosa och glitter, och ska bara ta det lugnt. Hoppas ni har det mys! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0