The coat

Ahhhhhhhh ibland så blir alla affärer bara tråkiga i Sverige. Redan några månader tillbaks så bestämde jag att jag skulle vilja ha en enkel gråkappa (helst lite ljusare än mörkare) med en dragkedja. Den skulle inte vara för lång heller men sådär lagom. Ibland kan man ju verlkigen undra om det är för mycket att begära. Nä men jag kan vara rätt kräsen när det gäller att köpa kläder, speciellt ytterplagg. Det är jag ju självklart inte alltid.. Men kläder är ju egentligen väldigt viktiga. De ska ju inte bara passa och se bra ut, utan även visa vem man är som person. Inte för att jag bryr mig allt för mycket om vad folk tycker om mig. Men vi vet ju att alla gör det, mer eller mindre. Iallafall.. Så har jag nu hittat den perfekta kappan!! Problemet är ju då att den är från Stradivarius och att de inte leverar till länder där de inte har butiker (tex SVERIGE!). Men vi får se om jag åker utomlands snart och kanske får chansen att köpa den.. Men den lär säkert vara slut när det händer. Några kanske inte tycker att den är så jättespeciell men jag gillar den gråafärgen och att det är en mer vintrig kappa som inte är så mörk.. och dyster, som man brukar ha på sig på vintern (eller iallafall de flesta av oss). Men för tillfället får den väl bara finnas kvar i mina drömmar.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0