Tennis

Imorse åkte jag och pappa och spela tennis. Vi hade inte spelat tillsammans på ett tag men idag körde vi, när det ändå är farsdag också. Jag lyckades boka en tid kl 10 som var jättebra eftersom i stort sett alla andra tennishallen bara hade tider kl 08.. Som är alldeles för tidigt för en helg. Men det tar bara en kvart att åka dit från där jag bor så det var bra. Jag träffade på Hedvig där precis innan vi skulle spela så det var lite roligt att hon skulle spela samtidigt. Det var i alla fall kul och känner mig faktiskt lite trött nu. Det kanske är vädret. I eftermiddag har jag äntligen bestämt mig för att baka Magnolia Bakery cupcakes från Magnolia Bakery receptbok som jag fick på min födelsedag. Det ska bli kul att se hur resultatet blir. Skriver mer om det sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0