Pizza night

Kan verkligen säga att jag inte har bloggat på för länge men nu ska jag börja skriva oftare. Igår så gick jag och mina sötaste tjejor och åt pizza. Vi hade gått i regnet ett tag och letade efter en pizzeria som vi aldrig hittade. Istället gick vi in på en annan som hade otroligt goda pizzor. Stora och tunna. Det var helt fullt med människor men vi fick det sista bordet. Vi hade det super trevligt och det var jättekul. Kan det liksom bli bättre än pizza och vänner... Nä, jag tänkte väl inte det ;) Men för er som vill testa den här goda pizzerian så ligger den på kungstensgatan.

 
| Jossan fick inte plats i bilden men så här mysigt hade vi det i alla fall |


| Min pizza |



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0