Måndag

Imorse så vaknade jag som vanligt tidigare än min väckarklocka som jag för någon konstig anledning alltid gör på måndagar. Måndag morgon brukar bli min New Girl morgon då jag äter frukost medan jag kollar på det, men idag blev det annorlunda. Satt och läste ELLE i nästan en timme i sängen. Så himla skön start på morgonen, och veckan. Sen började jag röra mig mot skolan och hade lektion i två timmar och sen var jag leeeedig. Hade ingen lektion på eftermiddagen idag så det var nice. När jag kom hem så märkte jag att jag totalt hade glömt bort att stänga min balkongdörr så den var helt öppen och mitt rum var nästan kallare än vad det var ute. Mitt rum är seriöst alltid kallast i hela lägenheten... Och nu kan man ju säga att det bara blev värre. Men på med min stora rosa vs tjocktröja så blev allt bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0