Käk

Ikväll åkte jag och the fam bam till Käk. Det var en skön atmosfär där som vanligt. Åt min efterlängtade wrap med pulled pork och provade choklad milkshaken. Den var väldigt chokladig, om man kan säga så. Den var väldigt annorlunda men passade ändå bra till maten. Tycker att en shake alltid kan lyxa till en burgare eller streetfood inspirerad mat. Nästa gång vi gör hemmagjorda hamburgare ska jag lugnt göra en shake till. Det gör ju allt mycket bättre. På väg ut så märkte jag att de har satt upp massor med julbelysning. Så mysigt.. Det är ju ändå jul om mindre än en månad!! Sen såg jag även lite random snö vid busshållplatsen. Det var ganska konstigt. Vill nästan inte att det ska snöa riktigt än. Tycker att det får börja snöa max en till två veckor innan jul och sen kan det försvinna i början på januari. Vore inte livet perfekt då. Men jag måste ändå säga att det lika gärna får börja snöa när det börjar bli minus grader. Nu är det ju trots allt nästan december. Ju tidigare den kommer desto snabbare den försvinner.. förhoppningsvis.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0