Gymnasiemässan

Idag var jag tvungen att vakna lite över 06 som jag alltid måste göra varannan fredag. Och så kilade jag iväg till idrotten. Jag kände knappt mina ben när jag stod och väntade på bussen i mörkret på morgonen men det var det värt eftersom jag hade på mig en klänning som jag hade blivit klar med iförrigår. Sen hade jag eftermiddagspasset på gymnasiemässan så vi drog dit efter lunchen. I början så var det helt ärligt väldigt tråkigt för att det var lunchtid som gjorde att det inte var lika många där. Men sen hade vi det faktiskt jättekul, som vanligt. Kan bara säga att man inte orkade stå vid slutet. Man blir ju så himla trött av att bara stå upp på samma plats i nästan 4 timmar. Kan nu lätt stryka att jag vill få extra jobb i en affär tror jag. Skulle nog inte orka. Men vill man, så orkar man ju allt iförsig :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0