Bruno Mars

Har inte skrivit något på hela veckan men bättre sent än aldrig. I söndags var jag på Bruno Mars konserten med Moira och det var helt otroligt bra!! Han var så himla bra live, bättre än hans inspelade låtar liksom. Så gjorde han små danser och var helt enkelt fantastiskt. Vi satt på B läktaren på sidan och man såg verkligen jättebra. Typ bättre än A läktaren skulle jag nästan säga! Vi köpte också matchande Bruno Mars shorts som jag har haft på mig hemma i stort sett hela veckan. Coola och sköna är dem. Men det var i alla fall en lyckad kväll och det perfekta slutet på höstlovet! 


Några bilder från konserten.



Alla satt med ficklampan på mobilen och det såg coolt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0