Sista dagarna


Hade inte tid att skriva om vad jag hade för mig de sista dagarna i London så tänkte bara berätta lite om det nu. När jag vaknade i förrigår så hade pappa redan varit ute och köpt frukost från Beigel Bake. Väldigt gott och en bra start på dagen.
 
 
 
- Frukost på rummet från Beigel Bake -
 
Sedan började vi vår dag med att svänga förbi en utställning om 3D printing. Jag tyckte att det var jätte coolt att få veta mer om det. Jag tror verkligen på att det här med 3D printing kan förändra hur allt det vi gör tillverkas, och kan ändra hur vi tänker och ser på saker. Som jag brukar säga, the possibilities are endless.
 
 
3D printing utställningen -
 
Efter det åkte vi till Notting Hill Gate och gick runt där vid Portobello rd. Det var jättefint och det fanns även en liten marknad. Jag gick förbi ett ställe med en hel söt bil i fönstret... Sedan märkte jag att det var en sorts pizzeria så jag gick in och provade en bit pizza. Alla pratade italienska där så man kan ju säga att de visste vad de höll på med. Så himla god kan jag säga att den var! Och lite kul med bilen också.
 
 
 
 
- Pizzerian arancina -
 
På kvällen gick vi in till stan runt Oxford och Regent st för lite mer shopping. Efter en stund hann klockan bli över tio och vi hade ännu inte ätit middag, så vi fick leta efter ett ställe. Det känns som att de flesta restaurangerna stänger så extremt tidigt i London. Vi kanske också hade tänkt äta middag lite väl sent men tiden bara flyger. Jag tycker att de borde hålla öppet längre eftersom det ändå är en så pass stor stad. Det blev iallafall indisk mat till middag och vi drog hem till hotellet sen. Jag packade ihop min väska och klämde i allt redan den kvällen så att jag bara kunde sova så länge som möjligt på morgonen, och allt skulle vara klarpackat när jag vaknade. Då var det några timmars sömn som gällde innan jag skulle upp igen för att njuta av mina sista timmar i London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0