Shop till you drop

Vilken klassisk rubrik... Igår var det shopping som gällde. Har aldrig sett så mycket folk i hela mitt liv. Det var ju början på mellandagsrean igår och det var helt galet. Kläder överallt, kö för att komma in till butiker och en ännu längre kö för att betala, människor överallt. Jag tycker sånt är jättekul egentligen. Men ändå så brukar jag inte gilla att shoppa på reor eftersom jag alltid anser att de inte har de finaste kläderna. Men det kluriga (och roliga) är ju då att hitta det perfekta plagget bland allt som bara hänger runt. Jag hann ju som sagt inte med att gå runt i alla butiker som jag hade planerat men var så himla glad ändå. Vi åt också lunch på en klassisk brittisk pub och det var extremt gott. Jag tog en stor Sheppard's pie to share och så hade de godaste lökringarna. Mums. 


– Sheppard's pie på puben –

Men igår köpte jag iallafall mycket smycken, några snygga toppar, en söt pyjamas, en fin kappa, en jätte cool svart mönstrad bomberjacka, en till jätte cool sportig bomberjacka, ett par stövlar och en guldig kompakt Tangle Teezer (som jag hade velat ha ett tag nu hehe). Jag är iallafall jätteglad och nöjd med mina inköp. Men kan som sagt inte fatta hur mycket folk det var. Vi tog taxin hem runt nio så vi hade ju nästan varit ute i affärer i 12 timmar. Så himla kul! 


– Inne på Forever 21 –


– Min guldiga kompakta Tangle Teezer –


– Snapshot från taxin på väg mot hotellet –

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0