Praise The Lord

Kärlek. Kärlek är det man känner för affärer som har gratis wifi. Idag är det ju Boxing day och med Boxing day kommer ju alla Boxing day sales (mellandagsrean). Det har varit en helt galen dag med shopping. Har aldrig sätt så långa köer i varenda butik i hela mitt liv. Awesome, är allt jag vill säga. Inte om köerna självklart men om allt i allmänhet. Har hittat några riktgt snygga grejer men tror inte jag kommer hinna gå i alla affärer som jag hade planerat. Shoppingen får helt enkelt fortsätta imorn. Men kvällen är ung och jag ska fortsätta vidare nu. Cya!


Här är en helt himmelsk drycka som jag njöt av förut. Det är en is te med aloe vera bitar (alltså som småbitarna i aloe vera dryck). Jättegod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0