See you soon

Sista dagen ställde vi in väckarklockan strax innan nio så att vi kunde göra något kul innan vi var tvungna att börja vår hemresa till Sverige. Förmiddagen spenderade vi i Camden Town där jag ännu inte hade varit. Det fanns många marknader där, street food och småaffärer i coola byggnader (med till exempel gigantiska skor på). De sålde jättemånga coola t-shirts och flera av dem hade roliga tryck eller meningar på dem. Älskar sånt även om jag själv inte brukar bära det så ofta.
 
 
- Butik med gigantiska skor på byggnaden-
 
 
 
- Reklam på en telefonkiosk -
 
 
 
- Rolig t-shirt från marknaden -
 
Vi var där i flera timmar och gick runt och stannade och provade på lite mat ibland. Riktigt chill. Jag köpte ett par  as coola solisar ialafall. Det var jättecool där och jag som är ett stort fan av Vespor gillade verkligen deras sittplatser. Med en utsikt över vattnet hade de gjort om vespor och andra moppar till stolar som man kunde sitta på när man äter deras helt underbara gatumat.
 
 
- Vid Camden Lock -
 
 
 
- Telefonkiosk i Camden Town -
 
 
 
- Coolt t-shirt ställe -
 
 
 
- Vid vattnet i Camden nära moppe sittplatserna - 
 
Efter några välspenderade timmar i Camden området så tog vi bussen mot Tottenham Court. När vi gick av och hade gått några gator ner så upptäckte vi ett helt nytt litet shopping område lite ovanför Piccadilly Circus. Det finns seriöst så himla många olika områden i London. Man skulle kunna vara där i veckor och ändå inte ha sett allt. Alla som bor där kan iallafall inte ha tråkigt.
 
 
- En byggnad som jag bara tyckte om, det kanske är spegeltexten som tilltalar mig -
 
 
 
- Coolaste Urban Outtfitters jag sett... Hittils -
 
Sedan hade tiden kommit som jag inte hade längtat efter eftersom det var en fin solig dag och jag var i mitten av London med alla underbara människor och oändliga saker att göra. Men tiden hade kommit att ta tuben tillbaka till hotellet, hämta upp bagaget och åka mot flygplatsen. Vi stannade förbi Marks & Spencer innan vi steg på tåget för att köpa lite mat. Jag älskar ju deras mat, vet inte riktigt varför jag tycker det är gott men jag gör väl bara det. Kan tänka mig att alla som bor där inte alls tycker att det är speciellt. Men det kan inte riktigt jämföras med något i Sverige.
 
 
- På väg tillbaka till hotellet - 
 
Flyget gick iallafall bra och vi kom hem ganska sent tillslut. Hela resan var så grymt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Och jag förväntade ändå mig ganska mycket eftersom, um, det är ju London vi pratar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0