En dag som idag

Inatt så gick jag och lade mig sent. På sistone så har jag somnat ganska tidigt på helger (speciellt fredagar då jag har en väldigt lång skoldag) om jag inte är med kompisar ofcourse. Men inatt så var jag uppe sent. Vet inte ens vad klockan hann bli, men det var inte tidigt iallafall. Det konstiga var att jag ändå vaknade precis innan nio så jag sov i princip ingenting (enligt mig då, som brukar vilja sova minst 9 timmar). Ändå så blev det en sån där skön morgon då man bara ligger i sängen ett tag, sedan kryper över och hämtar datorn, och drömmer sig bort från sin lilla säng. Jag klev inte ut ur sängen innan 11 kan jag säga. Saknar verkligen när jag brukade vakna vid 11, 12 eller typ 15 haha. Så här blir det väl när man börjar närma sig slutet av termingen och har haft sina tidiga rutiner ett tag. Men snart är det lov och då blir det annorlunda. Idag är det ju också första advent och det känns jätte konstigt med tanke på att jag inte har fått någon speciell julkänsla bortsett från att ha ätit mat med kanel och saffran den här veckan. Det är nog vädret som också gör att man inte riktigt har kommit in i det. Men jag klagar inte på det! Det var ju också sjukt mycket folk ute på stan idag som säkert har börjat julhandla. Det närmsta jag har kommit julkänslan eller iallafall att ha öppnat min chokladkalender imorse och satt upp min julstjärna i mitt rum.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0