Vamos a Barcelona

Vaknade kl 04:05 imorse för att göra mig i ordning och åka till flygplatsen. Det var galet mycket folk på Arlanda för att vara 05 på morgonen. Men alla vill säkert iväg och njuta av sista veckan av frihet innan skolan börjar eller äntligen ta lite semester. Jag har sovit ett par timmar nu på planet för att jag var så trött från att ha vaknat så tidigt. Jag vill ju självklart vara pigg när vi landar eftersom vi har en hel dag framför oss i spännande Barcelona! Nu sitter jag med wifi uppe i luften iallafall och väntar på att snart landa i Spanien. Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt nu när jag är bortrest men vet inte exakt hur det kommer vara med wifi. Men det löser sig. Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0