Tjejkväll

Igår kväll var jag, Anna, Clara och Molly hemma hos Denise och hade en liten myskväll. Vi kom dit runt 20 och skulle beställa sushi till middag. Det blev lite konstigt eftersom vi hade ringt ett ställe och eftersom vi alla hade börjat skratta mitt i telefonsamtalet så ville han inte ta emot vår beställning och la på. Problemet var att klockan liksom hade hunnit bli över nio och det var det enda stället som hade hemkörning som var öppet vid den tiden. Vi var ju vrålhungriga så vi försökte igen och var tvungna att köpa sushi för över 400 spänn fast vi bara var fyra personer som skulle äta. Men så fick det bli. Så en timme senare kom gubben med 50 bitar sushi och jag tror vi stoppade i oss nästan allt på rekordtid! Sen snackade vi och så och kollade på The Valleys.
 
Idag vaknade jag vid elva som är ganska sent för mig just nu eftersom man har blivit van vid att vakna så tidigt för att gå till skolan. Men det var skönt! Vi åt en god frukost och chillade och sen började jag röra mig hemåt. Det var helt sjukt många människor som skulle ta pendeln in till stan idag.. Det bara vällde in med folk! Det är en sån underbar varm dag idag.. Så ska nog hitta på nåt med en kompis i eftermiddag. Man måste ju njuta av de sista sommardagarna innan de är över!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0