Sista dagen av frihet

Idag har jag äntligen haft sovmorgon och låg i sängen i nästan en timme innan jag steg upp. På eftermiddagen träffade jag Ulrika i stan och vi fick runt lite i affärer och så. Sen blev vi både sugna på subway så vi köpte varsin sub och drog hem till mig. Vi satt ut och njöt av det lilla solen som fanns, ute på min balkong. Det var mysigt.
 
Pappa fixade en god liten middag idag som var lite inspirerad av vår resa till Spanien skulel jag nog säga. Vi åt vår egna variant av tapas. Det var super gott!
 
 
 
Sen hade vi en liten chokladprovning..
 
 
 
Efter att ha duschat så förberedda jag mig själv lite inför imorgon. För då börjar skolan igen! Har dock inte valt en outfit än men ska göra det sen. Kan inte fatta att jag redan har gått ett helt år på gymnasiet. Känns som inte så länge sen som det var jag som kom till uppropet i den lilla aulan för första gången. Men imorgon ska jag få träffa alla mina kompisar igen som jag inte har sett på ett tag nu när jag har varit utomlands så mycket under sommaren. Det ska bli kul!

Hoppas att ni som ska börja på gymnasiet imorgon inte är för nervösa. Ni får tänka att alla är i samma situation som er och det kommer att bli jättekul att börja i en ny klass och få nya vänner. Så stressa inte för mycket och njut istället eftersom allt kommer att gå jättebra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0