Kvällspromenad

På kvällen promenerade vi vidare från La Rambla till ett "köpcenter" vid vattnet som heter MareMagnum. Där gick jag in i några affärer och hittade två par snygga skor som vore fina till hösten. Vi njöt av solnedgången gående bland alla människor vid vattnet. Sedan började vi röra oss hemåt eftersom vi var så otroligt trötta i benen och fötterna. Det var ganska konstigt eftersom vi brukar gå väldigt mycket när vi är på semester men jag tror det berodde på att vi hade vaknat så tidigt. Men jag insåg att det coola med Barcelona är att en minut kan man gå bland alla vackra "gamla" husen och nästa minut går man över en bro och hamnar vid en enorm supermodern byggnad med spegeltak och allt. Jag tycker att det är ganska fascinerande. Jag har bara internet i hotellet och brukar komma hem ganska sent så ska försöka uppdatera ikväll annars blir det helt enkelt imorgon bitti. Men nu ska jag ut i värmen igen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0