I'm in love

Efter alla mina förväntningar om hur jag trodde att Spanien, eller rättare sagt, Barcelona skulle vara, så måste jag säga att det har både levt upp till mina förväntningar och överraskat mig väldigt mycket. Det är så otroligt underbart här! Igår spenderade vi vår eftermiddag gåendes bland alla små gatorna och på La Rambla. Jag hittade en massa söta småaffärer som jag aldrig hade sett. En höjdpunkt var självklart La Boqueria. Det enda jag skulle kunna jämföra det med är Östermalmssaluhall fast det är ändå helt annorlunda, men layouten på stället är liknande. Det jag älskade mest var utbudet på färsk frukt, juicer och smoothiesar. Det var en fruktälskares paradis! Jag provade en helt himmelsk juice/smoothie som var gjord på en blandning av mango och kokosnöt. Den bästa smoothien jag smakat på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0