Hasta la vista baby

Sitter just nu på planet och njuter av helt himmelskt god choklad. (Milka, en av mina favo!) Det är solnedgång nu så utsikten här uppifrån är så fint! Har haft en underbar vecka i Barcelona och har verkligen hunnit med att göra jättemycket. Men ändå har tiden gått snabbt. Kan inte fatta att för bara några timmar sedan låg jag på en solstol vid poolen i värmen, och om lite mer än två dagar är sommarlovet slut och skolan börjar igen. Det är helt sjukt hur snabbt det har gått, men det är också helt sjukt hur mycket jag har gjort och upplevt under de här två månaderna. Den här resan var helt klart det perfekta slutet på denna sommar iallafall.

Som ni kanske har märkt har jag inte uppdaterat bloggen igår kväll eller imorse. Men jag kom hem så sent igår och hade ingen tid att göra det idag eftersom vi skulle ut och njuta av vår sista dag här. När jag kommer hem så ska jag skriva lite om igår iallafall eftersom det verkligen var jättekul. Då var det ju fiesta här! Nu ska jag fortsätta att läsa min bok.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0