Chokladparadis

Vare sig man är chokladälskare eller inte så lovar jag att det här lilla chokladparadiset har någonting för alla. Vi gick förbi en liten gammal chokladaffär som heter Brunells och jag var självklart tvungen att gå in. Man kan säga att jag gick därifrån både nöjd och väldigt mätt. Jag smakade en megastor chokladpralin med en chokladmousse fyllning, en rund bit mjölkchoklad med hasselnötter och en choklad grej gjord på kakor, nötter och choklad. Allt var extremet gott. Börjar bara gilla Barcelona mer och mer för varje ny sak jag ser och smakar!
 
 

Såg den här söta bakelsen i ett litet dessertställe vid torget. Tyckte att den var för cool men smakade tyvärr inte den eftersom jag precis hade ätit all den där chokladen och en glass, så jag var ju väldigt mätt kan man säga. Kanske nästa gång!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0